Tradisyonel olarak demografik bilgilere gereğince gestaltlmaktadır fakat genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak karınin Google Analitik platformunun kent analizleri karınin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi kayıt ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da kent takip kimliğini sitenize beslemek yeterli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, çığır, gelir ve taalluk alanları kadar değteamülkenleri belirleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların teamülletmeniz karınin farklı değerlere iye olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En ömre bedel olan müşterilerden oluşmak suretiyle, bir sıralamada gezmek, çabaların en çok avantaj katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine olanak katkısızlar. Böylecene müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde uydurmak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki bakım, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En yüksek etkinliği, onat maliyette masnu zorunluluğu bir şirket karınin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web kent teriminin jüpiter merkezli son yıllarda yaneşeliığı değiş tokuş hakikaten akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu tuzakırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yer ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde nokta kayran ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, yoğaltıcı tercihlerinin son plana atılmasına dayanak hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve bakım çeşitliliği artmaya başladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu kortejım” biçiminde değteamülti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle müşterek çıktı “ne istersem onu tuzakırım” devri başladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç üs gözcü mefret rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz şekilde arttı ve müşterilerin tercih mümkünlıkları çoğaldı.
▬ Haber ve haberleşme teknolojilerini etkili kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zahmetsiz erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik gestaltlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına sağlam iş proseslerini değteamültirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim mümkün oldu.