Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Alıcı Belirlemeye Yarar Anadan görme olarak demografik bilgilere nazaran örgülmaktadır fakat internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak bâtınin Google Analitik platformunun kent analizleri bâtınin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da kent takip kimliğini sitenize ulamak yerinde olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, öğreti, hasılat ve taalluk alanları gibi değkârkenleri belirleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların kârletmeniz bâtınin farklı değerlere sahip olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En kıymettar olan müşterilerden almak suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok yarar esenlayacağı kesime yöneltilmesine olanak esenlar. Böylelikle müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde çıkarmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki bakım, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En yüksek etkinliği, yaraşır maliyette masnu zorunluluğu bir şirket bâtınin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web kent kavramının müşteri merkezli son yıllarda yaşadığı takas fiilen emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu düzenırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. En ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde arazi yer ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, yoğaltıcı tercihlerinin aptal plana atılmasına taban hazırlıyordu. Ardından 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve bakım çeşitliliği artmaya saksıladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu kortejım” biçiminde değkârti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki vürutmelerle yan yana daha çok “ne istersem onu düzenırım” dönemi saksıladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç gerçek bekçi cesim rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme mümkünlıkları çoğaldı. ▬ Selen ve muhabere teknolojilerini faal kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zorlamasız erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik örgülar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına hile iş proseslerini değkârtirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olanaklı başüstüne. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Bilimsel anlamdaki website çdüzenışmalarının Türkiye’deki düni 2000 yılı adım atarına dayanıyor. Türkiye’de yapılan ilk fasılaştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini teşhis yüzdeleri %5’in altında idi. Yalnız takip fail yıllarda internet kent çdüzenışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler icap kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda bakım veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) gibi ajanslar vasıtası ile çeşitli çdüzenışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı söz gelişi fail web sitesi yalnızca üretilmiş bakım, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağdaş bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası sarhoş olmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayan çabaların da tanılamatıldığı bir etiket başüstüneğu yadsısalat. Burada önemli bir mevzu henüz var, o da şu: Web dizayn ve yazılım çdüzenışmalarını belli başlı bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çdüzenışmalarda yapılan envestismanın şirketin vasıtasız hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web dizayn adı altında saksılayıp şirketin sahici mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen biraşkın projenin gün zarfında üst patronaj aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin liyakatsiz olduklarını gördük. Bunun internet projesi ya da özge bir x projesi olmasının önemi yok. Önemli olan muvaffakiyetsızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede daim taliınızda olması çok önemlidir. Bunun esenlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini vasıtasız beslemesine bağlı. şu demek oluyor ki yalnızca müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çdüzenışmaları, sonunda matlup neticeları vermemektedir.