Google’ın Alex Russell’ı onlara web’in süper gücü diyorlar. Bu önemlidir çünkü URL paylaşımı proto-sosyal davranıştır. Web’in yayılmasını ve gelişmesini sağlayan şey buydu ve biz de doğal kabul ettiğimiz bir şey. Aslında, konuşmalarımdan herhangi birine bakarsanız, onu web’in süper gücü olarak adlandırdığımı göreceksiniz. Alex, Progresif Web Uygulamalarını yerel emsallerinden daha fazla yükselten büyük farklılaştırıcı faktör olarak web’i sağlayan avantaj bağlantılarını eşitlemeyi seviyor. Bir uygulamadaki belirli içeriğe gitmek için önce uygulamayı açmanız, ardından içeriği bulmanız gerekir. Köprüler, bir web sitesindeki belirli içeriğe veya açılış sayfalarına doğrudan erişim sağlar. Bu doğrudan erişim, bir ziyaretçinin sorusuna, satın almak istediği ürüne veya yardım için biriyle nasıl iletişime geçileceğine bir yanıt bulmaya çalışırken yaşayabileceği sürtünme veya hayal kırıklığını ortadan kaldırır. Pazarlamacılar için bu, potansiyel müşterileri ve satışları artırmak için belirli teklifleri doğrudan tanıtabilecekleri anlamına gelir. Google’ın kurucuları Larry Page ve Sergey Brin platformu oluşturduklarında, o dönemin arama motorlarında bir zayıflık olduğunu fark ettiler, sonuçları sıralamak için bağlantıları değerli bir ölçüm olarak kullanmıyorlardı. Bu, yalnızca eşleşen içeriği bulmanın zor olduğu anlamına gelmiyordu, arama motorları insan değerlendirmesine dayalı sonuçlar döndürmüyordu. Bu nedenle, iki kurucu, sonuçları ‘sıralamak’ için iyi bir yöntemin, web’de harici sayfaların verdiği oylara dayanması gerektiğine karar verdi. Bu oylar geri bağlantıdır. Bir Authority Hacker araştırma çalışması “SEO başarısı için hala en güçlü ilişkili faktördür.” Yalnız değiller, diğer çalışmalar bulgularını destekliyor.